03.02.2025 Warszawa
Czego możesz się spodziewać na szkoleniu?
ONLINE
Dzień 1 - 8 h, 9:00-17:00
ostatnie 4 wolne miejsca
950 zł netto 1050,00 PLN
Dlaczego warto?
Szkolenie pozwala uczestnikom zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki angażowania odbiorców. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy kształtowaniu relacji zawodowych, gdzie pozyskanie zainteresowanych czy sojuszników może być kluczowe dla powodzenia projektu czy przedsięwzięcia.
Czego dowiesz się
na szkoleniu?
Dla kogo?
W ramach szkolenia otrzymasz:
8 godzin szkoleniowych z doświadczonym trenerem, Prezesem Zarządu International Coach Federation
Przykładowe historie, ćwiczenia i pomoc w stworzeniu swojej własnej historii.
Ponadto czas spędzony w dobrej atmosferze.
Specjalnie przygotowane narzędzia i materiały do wdrożenia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Przerwy kawowe
Praktyczne przykłady, które pozwolą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy
Nasz ekspert:
Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF).
Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie. Jako story coach towarzyszy klientom w budowaniu Personal Brandingu, odkrywaniu swoich historii i tworzeniu nowych. Autorka wielu artykułów w tym zakresie.
Partner Zarządzający
ZUZANNA MAZUREK
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF). Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie. Jako story coach towarzyszy klientom w budowaniu Personal Brandingu, odkrywaniu swoich historii i tworzeniu nowych. Autorka wielu artykułów w tym zakresie.
Sprawdź nasze referencje!
Przemysław Januszko
Prezes Zarządu IGEPA sp. z o.o..
"Program rozwoju sprzedaży - Sales Up" 4VALUE sprawił, że z sytuacji wojny cenowej na rynku i problemów w sprzedaży przeszliśmy do pozycji lidera zmian na rynku, z najlepszym wynikiem w branży i stabilnym wzrostem spółki. Również szkolenia i warsztaty 4Value wnikają głęboko w specyfikę firmy pomagając efektywnie w osiąganiu rezultatów. Współpraca od wielu lat przekłada się na pozytywne wyniki".
Jarosław Zawisza
Dyrektor ds. Handlu w Herbapol S.A.
Współpraca z 4VALUE Business Consulting przyniosła nam szerokie spojrzenie na rynek sprzedaży i różnych mechanizmów oddziaływania na rynku
z równoczesnym dostosowaniem zespołu sprzedaży do zmieniającego się otoczenia.
Adam Czerw
General Manager w LEO PHARMA
Z 4VALUE Business Consulting współpracujemy już od kilku lat na wielu płaszczyznach. Jednym z obszarów współpracy są szkolenia zarówno dla osób zarządzających jak i sprzedaży. Konsultanci i trenerzy 4VALUE wykazują się doskonałą znajomością branży, przygotowaniem merytorycznym, oraz doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedażą czy problemami związanymi z działaniami w trade, dystrybucji, promocji czy marketingu.W imieniu swoim i firmy LEO Pharma serdecznie polecam firmę 4VALUE Business Consulting
Zaufali nam m.in.:
Pracowaliśmy dla małych średnich i największych firm w Polsce
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:
4VALUE Business Consulting sp z o.o. ul. Kolejowa 15/17 oraz 4Value Andrzej Kochanek
ul. Solińska 19a/69 z siedzibą w Warszawie zwanej dalej 4Value.
tel: 22 298 51 50, 516 546 880 mail: biuro@4value.com.pl.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.