Szkolenie "Pokolenie XYZ czyli komunikacja i zarządzanie rożnymi pokoleniami w firmie"

20.03.2024 Warszawa

Czego możesz się spodziewać na szkoleniu?

  • Dowiesz się czego w komunikacji oczekują od Ciebie różne pokolenia, czego potrzebują aby dobrze funkcjonować
  • Poznasz klucz do każdego pokolenia
  • Zrozumiesz jak motywować każde z pokoleń
  • Nauczysz się jak efektywnie zarządzać współpracą międzypokoleniową
  • Wymienisz doświadczenia z zaangażowaną grupą i prowadzącym.
  • Program stworzony jest przez wieloletnich praktyków w zarządzaniu i sprzedaży, autorów wielu artykułów i publikacji.

ONLINE

Dzień 1 - 8 h, 9:00-17:00

ostatnie 4 wolne miejsca

Zapisz się!
Program szkolenia

1250 zł netto

Dlaczego warto?

Podczas szkolenia przekażemy najefektywniejsze narzędzia do komunikacji i zarządzania z uwzględnieniem różnic pokoleniowych między BB, X, Y i Z. Skupimy się na wypracowaniu metod motywowania i wykorzystywania najmocniejszych stron każdego pokolenia.

Czego dowiesz się

na szkoleniu?

  • Co kształtuje pokolenia i ich zachowania w życiu i organizacji
  • Mix pokoleń – z którym pokoleniem najwięcej współpracuję dzisiaj
  • Co charakteryzuje poszczególne pokolenia na rynku pracy
  • Na czym zależy poszczególnym pokoleniom? Wyznaczanie celów i realizacja zadań

Dla kogo?

  • Kadrze kierowniczej
  • Menedżerów
  • Przedsiębiorców
  • Dla każdego kto chce lepiej zarządzać i komunikować się z osobami z różnych pokoleń

W ramach szkolenia otrzymasz:

8 godzin szkoleniowych z doświadczonym trenerem, Prezesem Zarządu International Coach Federation

Badania czy różnią się pokolenia, Przykłady narzędzi jak z nimi pracować, zadania do wykonania,

Materiały szkoleniowe. Specjalnie przygotowaną metodologię do pracy z każdym pokoleniem.

Certyfikat ukończenia szkolenia

Przerwy kawowe

Praktyczne przykłady, które pozwolą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy

Zapisz się!

Nasz ekspert:

Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF). Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji międzypokoleniowej BB,X,Y,Z. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie.


Partner Zarządzający

ZUZANNA MAZUREK

Zuzanna_Mazurek

Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF). Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie. Jako story coach towarzyszy klientom w budowaniu Personal Brandingu, odkrywaniu swoich historii i tworzeniu nowych.

Sprawdź nasze referencje!

Piotr Trenczek

Dyrektor Techniczno-Inwestycyjny

Pragnę zarekomendować firmę 4VALUE Business Consulting, która przeprowadziła szkolenia z zakresu Zarządzania Projektami dla pracowników Petrochemia Blachownia S.A (...)

Jarosław Zawisza

Dyrektor ds. Handlu w Herbapol S.A.

Współpraca z 4VALUE Business Consulting przyniosła nam szerokie spojrzenie na rynek dystrybucji i różnych mechanizmów oddziaływania na rynku farmaceutycznym

z równoczesnym dostosowaniem zespołu sprzedaży do zmieniającego się otoczenia

Adam Czerw

General Manager w LEO PHARMA

Z 4VALUE Business Consulting współpracujemy już od kilku lat na wielu płaszczyznach. Jednym z obszarów współpracy są szkolenia zarówno dla osób zarządzających jak i sprzedaży. Konsultanci i trenerzy 4VALUE wykazują się doskonałą znajomością branży, przygotowaniem merytorycznym, oraz doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedażą czy problemami związanymi z działaniami w trade, dystrybucji, promocji czy marketingu.W imieniu swoim i firmy LEO Pharma serdecznie polecam firmę 4VALUE Business Consulting

Petrochemia_Blachownia_SA Herbapol_Wrocław LEO_Pharma

Dariusz Balicki

Członek Zarządu

Zaufali nam m.in.:

Herbapol_Wrocław LEO_Pharma

Pracowaliśmy dla małych średnich i największych firm w Polsce

IGEPA_Poligrafia_Biuro

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:


4VALUE Business Consulting sp z o.o. ul. Kolejowa 15/17 oraz 4Value Andrzej Kochanek

ul. Solińska 19a/69 z siedzibą w Warszawie zwanej dalej 4Value.

tel: 22 298 51 50, 516 546 880 mail: biuro@4value.com.pl.


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.