09-10.01.2025 Warszawa
Czego możesz się spodziewać na szkoleniu?
ONLINE
Dzień 1 - 8 h, 9:00-17:00
ostatnie 4 wolne miejsca
1250 zł netto
Dlaczego warto?
Podczas szkolenia przekażemy najefektywniejsze narzędzia do komunikacji i zarządzania z uwzględnieniem różnic pokoleniowych między BB, X, Y i Z. Skupimy się na wypracowaniu metod motywowania i wykorzystywania najmocniejszych stron każdego pokolenia.
Czego dowiesz się
na szkoleniu?
Dla kogo?
W ramach szkolenia otrzymasz:
8 godzin szkoleniowych z doświadczonym trenerem, Prezesem Zarządu International Coach Federation
Badania czy różnią się pokolenia, Przykłady narzędzi jak z nimi pracować, zadania do wykonania,
Materiały szkoleniowe. Specjalnie przygotowaną metodologię do pracy z każdym pokoleniem.
Certyfikat ukończenia szkolenia
Przerwy kawowe
Praktyczne przykłady, które pozwolą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy
Nasz ekspert:
Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF). Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji międzypokoleniowej BB,X,Y,Z. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie.
Partner Zarządzający
ZUZANNA MAZUREK
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.
Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.
Prezes Zarządu International Coach Federation (ICF). Przez ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations, CSR oraz sponsoringiem. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Wspierała członków zarządów w kreowaniu wizerunku i przygotowaniach do wystąpień publicznych. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji. Pracuje w relacji coachingowej, zarówno z grupami, jak i indywidualnie. Wspiera klientów w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych dla nich rozwiązań i wdrażaniu ich w życie. Jako story coach towarzyszy klientom w budowaniu Personal Brandingu, odkrywaniu swoich historii i tworzeniu nowych.
Sprawdź nasze referencje!
Piotr Trenczek
Dyrektor Techniczno-Inwestycyjny
Pragnę zarekomendować firmę 4VALUE Business Consulting, która przeprowadziła szkolenia z zakresu Zarządzania Projektami dla pracowników Petrochemia Blachownia S.A (...)
Jarosław Zawisza
Dyrektor ds. Handlu w Herbapol S.A.
Współpraca z 4VALUE Business Consulting przyniosła nam szerokie spojrzenie na rynek dystrybucji i różnych mechanizmów oddziaływania na rynku farmaceutycznym
z równoczesnym dostosowaniem zespołu sprzedaży do zmieniającego się otoczenia
Adam Czerw
General Manager w LEO PHARMA
Z 4VALUE Business Consulting współpracujemy już od kilku lat na wielu płaszczyznach. Jednym z obszarów współpracy są szkolenia zarówno dla osób zarządzających jak i sprzedaży. Konsultanci i trenerzy 4VALUE wykazują się doskonałą znajomością branży, przygotowaniem merytorycznym, oraz doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedażą czy problemami związanymi z działaniami w trade, dystrybucji, promocji czy marketingu.W imieniu swoim i firmy LEO Pharma serdecznie polecam firmę 4VALUE Business Consulting
Dariusz Balicki
Członek Zarządu
Zaufali nam m.in.:
Pracowaliśmy dla małych średnich i największych firm w Polsce
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:
4VALUE Business Consulting sp z o.o. ul. Kolejowa 15/17 oraz 4Value Andrzej Kochanek
ul. Solińska 19a/69 z siedzibą w Warszawie zwanej dalej 4Value.
tel: 22 298 51 50, 516 546 880 mail: biuro@4value.com.pl.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.