Szkolenie "Matematyka handlowa czyli finansowe aspekty współpracy z Klientem" w Warszawie

23-24.09.2019

Czego możesz się spodziewać na szkoleniu?

  • Poznasz wybrane elementy wpływające na wynik finansowy na Kliencie,
  • Rozwiniesz umiejętności przeniesienia warunków umowy handlowej na wynik finansowy.
  • Usystematyzujesz wiedzę na temat struktur warunków handlowych,
  • Rozwiniesz umiejętności „Myślenia marżą”,
  • Wymienisz doświadczenia z zaangażowaną grupą i prowadzącym.
  • Program stworzony jest przez wieloletnich praktyków w zarządzaniu sprzedażą, autorów wielu artykułów i publikacji.

ul. Jana Kazimierza 45

WARSZAWA

Dzień 1 - 8 h, 9:00-17:00

Dzień 2 - 6 h, 9:00-15:00

ostatnie 4 wolne miejsca

Zapisz się!
Program szkolenia

1750 zł netto 2250 zł netto

Dlaczego warto?

Szkolenie pozwoli Ci na zrozumienie na czym tak na prawdę zarabia Klient, a na czym Ty. Jak w prosty sposób podnieść wyniki sprzedaży i marżę?

Jak uniknąć pułapek handlowych w kalkulacji ofert i negocjacji warunków handlowych? Po szkoleniu będziesz rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie zastosujesz je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań, jak również nabędziesz umiejętność rozpoznania potrzeb w tym zakresie po stronie Klienta.

Czego dowiesz się

na szkoleniu?

  • Na czym zarabia firma, a na czym zarabiają tak na prawdę Twoi klienci,
  • Jak poprawnie wdrożyć system myślenia marżą,
  • Poznasz podstawy rentowności w sprzedaży i zwrotu
    z inwestycji,
  • Jak poprawnie liczyć marżę, marżę procentową, przychód
  • Przedstawimy praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu podstaw finansowych,
  • Swobodnie połączymy elementy handlowe z merytorycznymi i miękkimi.

Dla kogo?

  • Każdy przedsiębiorca, który sprzedaje usługi lub produkty,
  • Szefowie działów handlowych,
  • Przedstawiciele handlowi, którzy chcą zarabiać więcej dzięki wyższym prowizjom,
  • Osoby planujące podjęcie pracy związanej ze sprzedażą lub zarządzeniem sprzedażą.

W ramach szkolenia otrzymasz:

14 godzin szkoleniowych z doświadczonym trenerem, członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu

Zadania wraz z rozwiązaniami, przykłady omawianych kalkulacji w formacie excel, zestawienie niezbędnych formuł excel

Specjalnie przygotowane materiały drukowane

Certyfikat ukończenia szkolenia

Przerwy kawowe i lunch

Praktyczne przykłady, które pozwolą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy

Zapisz się!

Nasz ekspert:

Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG. Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający

PAWEŁ HAPONIUK

Paweł_Haponiuk

Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.

Sprawdź nasze referencje!

Przemysław Januszko

Prezes Zarządu IGEPA sp. z o.o..

"Program rozwoju sprzedaży - Sales Up" 4VALUE sprawił, że z sytuacji wojny cenowej na rynku i problemów w sprzedaży przeszliśmy do pozycji lidera zmian na rynku, z najlepszym wynikiem w branży i stabilnym wzrostem spółki. Również szkolenia i warsztaty 4Value wnikają głęboko w specyfikę firmy pomagając efektywnie w osiąganiu rezultatów. Współpraca od wielu lat przekłada się na pozytywne wyniki".

Jarosław Zawisza

Dyrektor ds. Handlu w Herbapol S.A.

Współpraca z 4VALUE Business Consulting przyniosła nam szerokie spojrzenie na rynek dystrybucji i różnych mechanizmów oddziaływania na rynku farmaceutycznym

z równoczesnym dostosowaniem zespołu sprzedaży do zmieniającego się otoczenia

Adam Czerw

General Manager w LEO PHARMA

Z 4VALUE Business Consulting współpracujemy już od kilku lat na wielu płaszczyznach. Jednym z obszarów współpracy są szkolenia zarówno dla osób zarządzających jak i sprzedaży. Konsultanci i trenerzy 4VALUE wykazują się doskonałą znajomością branży, przygotowaniem merytorycznym, oraz doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedażą czy problemami związanymi z działaniami w trade, dystrybucji, promocji czy marketingu.W imieniu swoim i firmy LEO Pharma serdecznie polecam firmę 4VALUE Business Consulting

IGEPA_Poligrafia_BiuroHerbapol_WrocławLEO_Pharma

Zaufali nam m.in.:

Herbapol_WrocławLEO_Pharma

Pracowaliśmy dla małych średnich i największych firm w Polsce

IGEPA_Poligrafia_Biuro

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:


4VALUE Business Consulting sp z o.o. ul. Kolejowa 15/17 oraz 4Value Andrzej Kochanek

ul. Solińska 19a/69 z siedzibą w Warszawie zwanej dalej 4Value.

tel: 22 298 51 50, 516 546 880 mail: biuro@4value.com.pl.


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.

Wypełnij formularz poniżej, aby zapisać się na szkolenie: "Matemtyka Handlowa".