MATEMATYKA HANDLOWA - TEST DIAGNOZY
odpowiedz na pytania, rozwiąż zadania i przeanalizuj poziom umiejętności.
Pobierz w pdf.

DIAGNOZA
MATEMATYKA HANDLOWA- pobierz w pdf

MATEMATYKA HANDLOWA
TEST DIAGNOZY

Odpowiedz na pytania i rozwiąż praktyczne zadania.

Pobierz w pdf.

MATEMATYKA HANDLOWO-BIZNESOWA - TEST FIRMY - pozwoli Ci przeanalizować kilka ważnych elementów z obszaru sprzedaży i marży w firmie:

  • Jaki zakres wiedzy z matematyki handlowej masz Ty i Twój zespół?
  • Jak radzicie sobie z praktycznymi zadaniami z matematyki handlowej?
  • Jakie zagadnienia z zakresu matematyki biznesowej warto poznać?
  • Co jest ważne dla Firmy/Działu z punktu widzenia kształtowania sprzedaży i marży w firmie.
  • Jak budować marżę w firmie z uwzględnieniem grup produktów, segmentów klientów, układu promocji?
  • Czy promocje są opłacalne? Jakie i kiedy?
  • W jaki sposób wspieramy osiąganie wyników w Firmie/Dziale?

* pola obowiązkowe

Polecamy również nasze artykuły w temacie "matematyka handlowa", a także nasz film szkoleniowy poniżej:

Click to play video

Zobacz nasz filmy szkoleniowy opowiadający o matematyce handlowej:

Oglądam Film!
Kontakt!

Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem z matematyki handlowej skontaktuj się z nami przez formularz na stronie:

Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Partner Zarządzający 4Value Business Consulting. Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Konsultant i trener biznesu, coach, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG.

Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży.



Image

Partner Zarządzający 4VALUE Business Consulting Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i zarządzania projektami. Konsultant, trener biznesu, coach.

Odpowiada za projekty doradcze, badania oraz szkolenia z zakresu Akademii Skutecznej Sprzedaży. Współtwórca pojęcia Matematyka Handlowa. Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach z branż produktów użytkowych i FMCG. Członek wielu zespołów projektowych z zewnętrznymi partnerami. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w programach wzrostu efektywności firm, tak w obszarze produkcji jak i OFFICE – w tym LEAN Management, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania strategii współpracy z kluczowymi klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi, wykorzystania elementów finansowych do budowaniu strategii sprzedaży. Autor artykułów w zakresie sprzedaży i matematyki handlowej.

Nasz Ekspert:

Icon

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:


4VALUE Business Consulting sp z o.o. ul. Solińska 19A/102 02-142 Warszawa oraz 4Value Andrzej Kochanek

Solińska 19A/102 02-142 z siedzibą w Warszawie zwanej dalej 4Value.

tel: 22 298 51 50, 516 546 880 mail: biuro@4value.com.pl.


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.